Przeczytaj uważnie poniższe Warunki i upewnij się, że je rozumiesz, zanim zamówisz jakiekolwiek produkty z naszej witryny https://www.agdplus.pl

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją poniższych warunków umowy. Jeśli nie akceptujesz poniższych warunków, nie możesz złożyć zamówienia. Powinieneś wydrukować kopię niniejszych Warunków lub zapisać je na swoim komputerze, aby móc z nich korzystać w przyszłości. Od czasu do czasu zmieniamy ten dokument i odpowiednio informujemy o tym naszych klientów. Jeśli chcesz zamówić Produkty, sprawdź dokładnie Warunki, aby upewnić się, że rozumiesz je wszystkie, ponieważ będą obowiązywać w momencie każdego zakupu. Warunki umowy pomiędzy Kupującym i Gwarantem są sporządzone wyłącznie w języku włoskim.

1. Informacje o nas

Nasza strona internetowa (https://www.agdplus.pl) prowadzona jest przez firmę AGD PLUS Dariusz Kawecki numer Nip: 9492212881 z siedziba w Rędziny, ul Mstowska5, 42-242. Dostarczamy Produkty wyłącznie do użytku domowego i prywatnego. Zgadzasz się nie używać produktu do celów komercyjnych, biznesowych lub odsprzedaży, a my nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za utratę zysków, utratę działalności, przerwę w działalności lub utratę możliwości biznesowych.

1.2 Skontaktuj się z nami:

(a) aby odstąpić od umowy zgodnie z prawem określonym w punkcie 9. Wystarczy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu. Najłatwiej to zrobić, wypełniając formularz rezygnacji na naszej stronie internetowej. Łącze do formularza odstąpienia od umowy można znaleźć na następującej stronie internetowej: https://agdplus.pl/kontakt

(b) z jakiegokolwiek innego powodu, w tym reklamacji. Możesz nas poinformować, wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@agdplus.pl.

2. Korzystanie z naszej witryny

2.1 Korzystanie z naszej witryny podlega Warunkom użytkowania i Polityce dopuszczalnego użytkowania witryny. Przeczytaj je uważnie, ponieważ zawierają ważne Warunki, które Cię dotyczą.

3. Nasze produkty

3.1 Wszystkie nasze produkty oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe.

3.2 Zdjęcia produktów na naszej stronie mają wyłącznie charakter poglądowy. Chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby kolory były wyświetlane dokładnie, nie możemy zagwarantować, że kolory wyświetlane na Państwa komputerze dokładnie odzwierciedlają kolory Produktów. Zamówione produkty mogą nieznacznie różnić się od przedstawionych zdjęć w opisie produktu.

3.3 Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie opisy produktów, ceny i specyfikacje były prawidłowe. Należy pamiętać, że specyfikacje mogą ulec zmianie i zastrzegamy sobie prawo do wycofania lub wymiany produktów w razie potrzeby.

4. Zamówienie

4.1 Nasza witryna poprowadzi Cię przez kroki, które musisz wykonać, aby kupić od nas Produkt. Proces składania zamówienia umożliwia sprawdzenie i poprawienie błędów przed wysłaniem zamówienia. Poświęć trochę czasu na przeczytanie i sprawdzenie zamówienia na każdej odpowiedniej stronie całego procesu zamówienia.

4.2 Wszystkie zamówienia składane przez Ciebie są składane zgodnie z Warunkami i podlegają naszej akceptacji.

4.3 Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Należy jednak pamiętać, że nie oznacza to, że zamówienie zostało przyjęte. Nasza akceptacja Twojego zamówienia odbędzie się zgodnie z opisem w sekcji.

4.4 Nasza akceptacja Twojego zamówienia nastąpi, gdy wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysłania Produktów (wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki). Umowa między nami zostanie zawarta dopiero w tym czasie. Jeśli nie jesteśmy w stanie dostarczyć Ci Produktu, na przykład, ponieważ tego produktu nie ma już w magazynie lub nie jest już dostępny, lub ponieważ nie możemy dotrzymać żądanego terminu dostawy lub z powodu błędu w cenie w naszej witrynie w punkcie 5.5 poinformujemy Cię o tym drogą mailową i nie będziemy realizować części zamówienia, która dotyczy Produktu. Jeśli już zapłaciłeś za Produkt, zwrócimy Ci pełną kwotę, w tym wszelkie naliczone koszty dostawy, tak szybko, jak to możliwe. Wysyłamy tylko towary, które są w magazynie, a wszystkie, których nie ma, anulujemy przy zamawianiu wielu produktów.

5. Cena i płatność

5.1 Ceny produktów będą zgodne z cenami podanymi na naszej stronie internetowej w momencie składania zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby ceny Produktów były prawidłowe w momencie wprowadzania odpowiednich informacji do systemu. Jednak patrz punkt 5.5, aby dowiedzieć się, co się stanie, jeśli wykryjemy błąd w cenie zamówionych Produktów.

5.2 Ceny naszych Produktów mogą się zmieniać od czasu do czasu, ale zmiany nie będą miały wpływu na już złożone zamówienia.

5.3 Cena Produktu zawiera podatek VAT według stawki obowiązującej w danego kraju.

5.5 Nasza witryna zawiera dużą liczbę produktów. Zawsze istnieje możliwość, że pomimo naszych najlepszych starań, ceny niektórych Produktów w naszej witrynie mogą być nieprawidłowe. W przypadku stwierdzenia błędu w cenie zamawianych Produktów, skontaktujemy się z Tobą przez e-mail (podany nam przez Ciebie podczas składania zamówienia), aby poinformować Cię o tym błędzie, dając Ci możliwość dalszego zakupu Produktu we właściwej cenie lub anulować zamówienie. Nie będziemy przetwarzać Twojego zamówienia, dopóki nie otrzymamy Twoich instrukcji. Jeśli nie będziemy w stanie skontaktować się z Tobą przy użyciu danych kontaktowych podanych podczas procesu zamówienia, potraktujemy zamówienie jako anulowane i powiadomimy Cię o tym po przez e-mailem.

6. Płatność

6.1 Składając zamówienia na stronie internetowej, płatności można dokonać za pomocą większości głównych kart kredytowych lub debetowych, a także systemów PayPal, Google Pay, wypełniając odpowiednie dane na stronie kasy. Możliwość dokonania płatności poprzez CA Raty.

6.2 Używając karty kredytowej / debetowej do opłacenia zamówienia lub zakupu, potwierdzasz, że karta, której używasz, należy do Ciebie lub jesteś upoważniony do jej używania. Korzystając z PayPal lub Google Pay, potwierdzasz, że konto PayPal lub Google Pay jest Twoje.

6.3 Wszyscy posiadacze kart kredytowych / debetowych podlegają weryfikacji i autoryzacji przez wydawcę karty. Wszystkie płatności PayPal i Google Pay podlegają autoryzacji przez PayPal i Google Pay. Jeśli wystawca karty Paypal lub Google odmówi autoryzacji płatności, nie przyjmiemy Twojego zamówienia lub zakupu, nie będziemy zobowiązani do poinformowania Cię o przyczynie odmowy i nie będziemy odpowiedzialni za niedostarczenie lub niedostarczenie przedmiotu do Ciebie . Nie odpowiadamy za obciążenie posiadacza karty w wyniku przetwarzania płatności kartą kredytową / debetową po złożeniu zamówienia, jak również nie odpowiadamy za obciążenie przez systemy płatności PayPal i Google Pay.

6.4 Zalecamy, aby nie przekazywać danych swojej karty płatniczej, danych PayPal ani hasła nikomu, w tym nam, pocztą elektroniczną. Nie odpowiadamy za jakiekolwiek straty, które możesz ponieść w związku z przesyłaniem informacji przez Internet lub e-mail. Za każdą taką stratę odpowiadasz wyłącznie Ty.

6.5 Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

6.5.1Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:

* Visa

* Visa Electron

* Mastercard

* MasterCard Electronic

* Maestro

7. Dostawa i czas dostawy

7.1 Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy

7.2 Wszystkie dostawy są realizowane za pośrednictwem wybranych przez nas firm kurierskich. 

7.3 Standardowy czas dostawy wynosi do 30 dni, w takim przypadku klient zostanie powiadomiony e-mailem o terminie dostawy. Jeśli termin dostawy nie jest odpowiedni dla Kupującego, będzie mógł anulować zamówienie i otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

7.4 Dostarczymy pod adres wskazany w zamówieniu. Możemy dostarczyć tylko pod Twój adres domowy lub biurowy lub do miejsca odbioru przez przewoźnika. Jeśli próba dostawy się nie powiedzie, zgadzasz się, że wybrany przez nas kurier może również dostarczyć Produkty pod pobliski adres lub punkt odbioru, po czym uważa się, że sprzedawca wypełnił swój obowiązek dostarczenia Produktów.

7.5 Przewoźnik powiadomi Cię o dostawie na sąsiedni adres lub punkt odbioru. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wprowadzony adres podczas składania zamówienia.

7.7 Zamówienia będą wysyłane i dostarczane w dni robocze niebędące świętami państwowymi w rejonie, w którym znajduje się nasz magazyn.

7.8 W mało prawdopodobnym przypadku, gdy po zawarciu umowy sprzedaży nie będziemy mogli dostarczyć Twojego zamówienia i nie odpowiadamy za taką sytuację, będziemy uprawnieni do rozwiązania umowy sprzedaży. Oczywiście poinformujemy Cię jak najszybciej i zwrócimy wszystkie dokonane płatności.

7.9 Wszystkie towary dostarczane na terenie Polski są ubezpieczone od szkód transportowych. Ze względu na ograniczenia czasowe nałożone przez firmę logistyczną i producentów nie możemy rozpatrywać roszczeń odszkodowawczych po 7 dniach (chyba, że ​​ustalono inaczej na piśmie przed dostawą).

7.10 W terminie do 7 dni Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przedmiotu pod kątem uszkodzeń typu (pęknięcia, wgniecenia, zarysowania itp.). W przypadku stwierdzenia takiej szkody Kupujący niezwłocznie poinformuje nas o tym pocztą elektroniczną na adres kontakt@agdplus.pl.

7.11 W przypadku wystąpienia szkody, o której mowa w punkcie 7.10, klient nie może używać ani instalować otrzymanego Produktu, może jednak zwrócić się do sprzedawcy o wymianę Produktu na nowy lub zwrot uszkodzonego produktu w celu uzyskania pełnego zwrotu kosztów.

8. Dostępność

8.1 Wszystkie zamówienia zależą od dostępności. Chociaż staramy się utrzymywać wystarczające zapasy, aby przetworzyć wszystkie zamówienia i zakupy, jeśli nie mamy wystarczających zapasów, aby dostarczyć zamówione i opłacone towary, spróbujemy skontaktować się z Tobą, korzystając z podanych nam informacji, aby poinformować cię w jaki sposób zrealizujemy twoje zamówienie. Możemy według własnego uznania przetworzyć każdą dostępną część zamówienia. W przypadku niedoboru towaru zwrócimy cenę zapłaconą za Produkty tak szybko, jak to możliwe, w każdym przypadku w ciągu 14 dni.

9. Anulowanie i zwroty

9.1 Możesz anulować zamówienie i zwrócić zakupiony towar, powiadamiając nas o anulowaniu w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówienia. W przypadku Produktów dostarczonych Kupującemu może być konieczne odebranie dostawy towarów przed anulowaniem zamówienia i otrzymaniem powiadomienia o anulowaniu. Jeśli zamówienie obejmuje wiele dostaw, 14-dniowy termin odstąpienia od umowy dla towarów w zamówieniu liczy się od dnia dostarczenia Państwu ostatniej przesyłki.

9.2 Utracisz prawo do odstąpienia od umowy po upływie 14 dni, o którym mowa w punkcie 9.1 (nie ma to wpływu na Twoje prawa w przypadku jakichkolwiek problemów z towarem).

9.3 Aby skorzystać z prawa do anulowania, możesz poinformować nas o swojej decyzji o anulowaniu przez e-mail. Możesz skorzystać z formularza pod adresem https://agdplus.pl/kontakt, aby kontynuować anulowanie zamówienia. Prosimy o poinformowanie nas o problemie przy anulowaniu.

9.4 W przypadku anulowania z dowolnego powodu, po otrzymaniu towaru, należy go zwrócić (w tym oryginalne opakowanie) bez zwłoki w ciągu 14 dni od daty anulowania na własny koszt, chyba że uzgodnimy, że możesz utylizować je, w takim przypadku postępuj zgodnie z instrukcjami producenta przed utylizacją towarów niebezpiecznych. Musisz zwrócić Produkty wraz ze wszystkimi składnikami, a także przedmioty promocyjne (w tym bezpłatne upominki) lub dodatkowe produkty ze zniżką.

9.5 Po anulowaniu, z zastrzeżeniem punktu 9.8, zwrócimy Ci cenę zapłaconą za anulowane zamówienie (lub część anulowanego zamówienia). Jeśli anulujesz całe zamówienie, zwrócimy również standardowe koszty dostawy (lub kwotę równą standardowym kosztom dostawy, jeśli wybierzesz droższą metodę dostawy). W przypadku anulowania części zamówienia nie zwrócimy kosztów dostawy.

Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od:

9.5.1 poinformowałeś nas, że Twoje zamówienie zostało anulowane, jeśli nie otrzymałeś towaru,

9.5.2 otrzymaliśmy towar, który nam zwróciłeś.

9.6 Zwrócimy pieniądze przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały użyte do zapłaty za zamówienie lub zakup.

9.7 Niektóre Produkty można zwrócić pocztą z lokalnego urzędu pocztowego, a większe towary - kurierem. Pamiętaj, aby ubezpieczyć zwracany towar przed uszkodzeniem w przypadku transportu lub zagubienia paczki.

9.8 Zastrzegamy sobie prawo do odliczenia od kwoty zwrotu za utratę wartości zwracanego towaru; jeżeli towar nosi ślady nieuzasadnionego używania; do tych celów nieuzasadnione użycie obejmuje obrót towarem wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania towaru lub dostarczenia dowodu zwrotu.

9.9 W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w punkcie 9.7 nie będziemy w stanie zwrócić pieniędzy, które zapłaciłeś nam za zamówienie.

9.10 W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego" albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

10. Gwarancja producenta oraz rękojmia

10.1 Niektóre z naszych Produktów są sprzedawane z gwarancją producenta, (więcej szczegółów znajduje się w odpowiednim opisie produktu na naszej stronie internetowej). Wszelkie reklamacje, zapytania lub roszczenia z tytułu gwarancji producenta należy kierować bezpośrednio do producenta i nie ponosimy żadnej odpowiedzialności w związku z taką gwarancją.

10.2 Niektóre towary mogą być objęte gwarancją sprzedawcy.

10.3 Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją punktów 10.1 i 10.2.

10.4 Rękojmia przysługuje konsumentom na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego. Podstawą odpowiedzialności przedsiębiorcy wobec konsumenta jest wada fizyczna lub prawna (art. 556 KC)

10.4.1 Wada fizyczna

10.4.1.1 Niezgodność towaru z umową, do której dochodzi jeżeli kupiony produkt:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

10.4.2 Wada prawna

10.4.2.1 Odpowiedzialność sprzedawcy wobec konsumenta, jeżeli towar jest:

a) własnością osoby trzeciej;

b) obciążony prawem osoby trzeciej;

c) ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

10.4.3 Towar niezgodny z umową 

10.4.3.1 Towar niezgodny z umową gdy:

a) nie odpowiada opisowi podanemu przez sprzedawcę

b) nie odpowiada próbce lub jest niezgodny z wzorem zaprezentowanym konsumentowi

c) nie nadaje się do celów określonych przez konsumenta, o których poinformował sprzedawcę przed zawarciem umowy

d) nie odpowiada właściwościom, które są przypisywane towarom tego samego rodzaju

e) nie posiada cech, których konsument może racjonalnie oczekiwać

f) nie odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na składanych publicznie oświadczeniom publicznym sprzedawcy, producenta lub ich przedstawicieli

11. Wydarzenia poza naszą kontrolą

11.1 Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek awarie lub opóźnienia w dostawie, ani za jakiekolwiek uszkodzenia lub wady towarów dostarczonych w ramach niniejszej umowy, ani za jakąkolwiek inną odpowiedzialność w jakimkolwiek przypadku spowodowaną jakimkolwiek zdarzeniem lub okolicznościami pozostającymi poza naszą kontrolą (w tym między innymi wypadki, ekstremalne warunki pogodowe, pożar, wybuch, powódź, burza, trzęsienie ziemi, klęska żywiołowa, awaria sieci telekomunikacyjnej, niezdolność do korzystania z sieci transportowych, awarie mechaniczne, działania Boga, atak terrorystyczny, wojna, niepokoje społeczne, zamieszki, strajki, lokaut i inne spory branżowe, działania lub ograniczenia rządu oraz nakładanie lub ograniczanie importu lub eksportu).

11.2 Jeśli zdarzenie poza naszą kontrolą ma wpływ na wykonanie naszych zobowiązań umownych, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby powiadomić Cię z wyprzedzeniem.

12. Ochrona danych osobowych

12.1 Administratorem danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi, w tym prowadzących działalność gospodarczą, jest Usługodawca, tj. AGD PLUS Dariusz Kawecki z siedziba w Rędziny, ul. Mstowska 5, 42-242 zarejestrowaną w CEiDG. NR REGON 366268325 oraz NR NIP  9492212881

12.2 Administrator zapewnia ochronę prywatności na poziomie co najmniej odpowiadającym standardom określonym w obowiązujących przepisach prawnych, w tym w szczególności w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, „RODO").