Odstąpienia od umowy – zwroty
Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy, niż zwykła paczka pocztowa.
Jak zwrócić Towar?
Aby dokonać zwrotu towaru prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu i odesłania go mailem na adres kontakt@agdplus.pl:
FORMULARZ ZWROTU
Pod jaki Adres wysłać przedmiot?
Prosimy o staranne zapakowanie zwracanego towaru w taki sam sposób jak został dostarczony i odesłanie na adres: AGD PLUS ul:Mstowska 5 42-242 Rędziny
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
Dotyczącej towaru będącego rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
Dotyczącej towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki itp.),
Której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.),
Dotyczącej świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utarci prawo do odstąpienia od umowy.
Reklamacja
Reklamację wadliwego sprzętu. Produkty oferowane przez sklep agdplus.com to sprzęt wysokiej jakości objęty gwarancją producenta.
W razie uszkodzenia urządzenia skontaktuj się bezpośrednio z serwisem gwarancyjnym producenta w celu zgłoszenia reklamacji. Pamiętaj o tym żeby podczas zgłoszenia mieć przy sobie dowód zakupu.